I Bestow with Elegance again

by Saturday, July 01, 2017 0 comments
Hey dolls!!

I trust everything is well and that you are making the most of your lives!!!
July is already here!! Time to show you my July piece from a brand that I like very much: Bestow Elan.

J'espère que tout va pour le mieux, et que vous profitez de la vie!!!
Juillet a pointé le bout du nez, il est temps de vous présenter ma pièce du mois, d'une marque que j'affectionne beaucoup: Bestow Elan.

Whether you like classical or original and vintage pieces, you will find what you are looking for in this brand.
What I particularly like about this skirt is the mix of textures and prints. You can easily rock this skirt from a day to night look depending on your choice of accessories and make up.
Vous êtes plutôt classique, originale ou même vintage, vous trouverez la pièce qu'il vous faut chez Bestow Elan.
Ce que j'apprécie particulièrement sur cette jupe, est le mélange des matières et les imprimés. Vous pouvez facilement passer d'un look du jour à un lool du soir en adaptant le choix du maquillage et les accessoires.


I decided to match the skirt with a vintage leather crop top from a thrift shop in Paris, for just 1€
J'ai décidé de marier la jupe avec un crop top vintage chiné dans une friperie parisienne pour 1€
I like big buns, and I thought it was the pefect combo with this outfit.
J'aime les gros chignons et je pense que c'est la coiffure idéale pour cette tenue.

skirt/jupe: Bestow Elan
Jacket/veste: H&M (old)
clutch/pochette: Boohoo
shoes/chaussures: TK Maxx
cuff/bracelet: Asos (old)
Ring/bague: Ayawa Jewelz
Top & necklaces/haut & colliers: Thrift shop/friperie
Pictures: Being miss flo

Fashion Hood

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment